Klachten Registratie

Loopt u ergens tegenaan of heeft u een suggestie voor ons? We horen het graag.

Klachten Registratie

Bij Gooiland Thuiszorg vinden we het belangrijk dat u ons vertrouwt en dat wij onze zorg professioneel uitvoeren. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg of het contact met onze medewerkers. Misschien voelt u zich niet serieus genomen of heeft u ons lastig kunnen bereiken. Wij horen dit graag, zodat we dit kunnen bespreken en ervan kunnen leren.

U kunt uw klacht of opmerking direct bespreken met ĂŠĂŠn van onze medewerkers. Samen kijken we of we tot een oplossing kunnen komen.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht ook per e-mail sturen naar info@gooilandthuiszorg.nl of gebruikmaken van ons online klachtenformulier. Uw klacht wordt behandeld door onze interne klachtenfunctionaris en, indien nodig, besproken met een interne adviescommissie. Binnen 2 tot 4 weken ontvangt u een ontvangstbevestiging met de vervolgstappen. Wij streven ernaar om binnen 8 weken een terugkoppeling te geven over de afhandeling.

Bent u het niet eens met de uitkomst? Gooiland Thuiszorg is aangesloten bij de landelijke klachten- en geschillencommissie Klachten Portaal Zorg. De contactgegevens hiervan kunt u opvragen bij onze klachtenfunctionaris of vinden via klachtenportaalzorg.nl.


Scroll to Top